14 Haziran 2012 Perşembe

Cif Gibisi Yok




Bugün sevgili Ziyaretçiler, İTÜ'de ders seçimi vardı. Ben de belgeli bir paranoyak olarak ne olacağı belli olmaz diye gittim Mustafa İnan Kütüphanesine almaya derslerimi. Sonra kütüphanedeki çok sevdiğim hanım ile yarım saat kadar sohbet ettik. Sohbetimiz ilginç bir şekilde Avusturya'dan Çin'e bisiklette giden iki kişiye yardım etmesi gerektiğinden kesildi (evet bunlar İTÜ Ayazağa'da oldu canlar hatta kütüphanenin içinde). Özbekistan vizesi için uğraşıyorlarmış.




Sonra metromuz ile Taksim meydana çıktım, simitimi aldım bindim 92T'ye indim Murat Paşa Cami'nin önünde. 







Küçük teyzem ki temizlik delisidir, ortanca teyzemle buzdolabını temizliyorlar. Biraz sürdü sonrada anneciğim damladı yanımıza en sonda en büyük kuzenim ve gittik birlikte yemeğe. 





Küçük ölçekte de olsa bir şekil değiştiren gün oldu bugün. Güzeldi, sadeydi ve hala Maxïmo Park dinliyorum. Bir de neptünlü ile deli gibi şarkı şutluyoruz birbirimize. 









Ben uyuyayım bari.
İyi geceler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Takipçiler =)

Gelenler Gidenler