8 Haziran 2012 Cuma

FF'den AA'ya

Şimdi final notları patır patır ortaya çıkıyoooor.






Aslında çok pis bir dönemdi benim için; aptallıklar da yaptım o artık kaçınılmaz ama her şey bir yoğun bir pisti ki sormayın. Elbette "Ich lerne gern Deutsch!" ama bir şekilde üzerimde bir başka yüktü ve işleri birazcık zorlaştırdı. Neyse şu anda açıklanmamış bir Inorganic Chemistry II kaldı, hayırlısıyla onu da geçerim.



Mesela rezil bir dönem olduğunu şuradan anlayabiliriz ilk defa sağlam bir Organik dersinden AA dışında bir not aldım ve mutluyum çünkü vizelerim de finalim de çok kötüydü ve normal de görsem dudaklarımı titretip ağlatacak "BA" beni havalara uçurdu. Ve hayır benim GPA 3.98 falan değil gayet sıradan bir ortalamam var, sadece organikler konusunda böyle hassasım.




Organikten aldığım not için bu tepki gelsin;




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Takipçiler =)

Gelenler Gidenler