3 Haziran 2012 Pazar

Tüh ki...



Bence çocuklar üzerine daha çok masal yazılmalı :)
hepimizin onların hikayelerine ihtiyacımız var. hiç kimse hatırlamıyor galiba tüm bu saçmalık burada yatıyor. Aptal gibi unutuyorsunuz. Nesillerin hafızalarını kuvvetlendirmeliyiz. Hiçbir çaba göremeyince kalbim kırılıyor zira insanlar biraz da insanlık milliyetçiliği yapsa, birazcık insanlığın vazgeçilmez değerlerinden bahsedil
se, Türklüğün, Almanlığın, Fransızlığın vs. yerine daha sakin olabilirim ve işte o zaman çocuklar daha kıymetli olur. Umuyorum ama belki baştan yanlıştır bu fikir. Baştan bu aptalca şey hakkında konuşan ben olmuşumdur ve belki de akıllara tehlikeli fikirler sokuyorumdur. Yine de bunun endişesini taşımak gereksiz ve  bana ağır... 


Tek derdim çocukluk şu an, mutlu çocukluk denilen şey... Mutlu anne, mutlu baba, mutlu teyze, mutlu anneanneye bağlı bir ihtimal.


Ben ne diyorum anlıyor musunuz ya da benim bile umurumda mı acaba?









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Takipçiler =)

Gelenler Gidenler