5 Haziran 2012 Salı

Nasıl?



İnsanlar İTÜ'de abartılacak ne var diyorlar? Öğrencilere bu kadar stres yapmayın diyorlar. Ben de diyorum İTÜ'de abartılacak bir şey yok, gerçekten. Överim gerektiğinde o ayrı. Lakin gelin bakın, notlar açıklanmış deyin de görün insanların gözlerini, o gözlerdeki pırıltıları ve eşsiz renkleri. Öyle renkler var ki orada size korkutur  desem hafif kalır. Mesele burada aslında, hepsi değil de öyle bir nesil geliyor ki ben biliyorum. Bıraksanız bana o bildiklerimden size bir kadro hazırlarım, görün o zaman siz geleceğimizi. Ohh...

Rektörümüz İTÜ'yü 2023'de ilk elliye sokacakmış. Hadi bakalım diyoruz ama dediğim gibi bu süreci hızlandıracak gençler tanıyorum :D






Okuyucuya Not: arada böyle narsist yazılar yazıyorum ama umarım kimse rahatsız olmuyordur. Değişikliğe ihtiyaç duyasınız geliyor.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Takipçiler =)

Gelenler Gidenler