12 Haziran 2012 Salı

Çantamı Toplasam

Biraz sonra evden çıkıp kursa gideceğim ama dünden beridir içimi ısıtan şeyler oluyor. Tüm şu karamsarlığı biraz geriye atıp bunlara odaklansam çok şukela olur bence :)
Öncellikle True Blood başladı ve bu sezonun konusu geçen sezondaki wicca mevzusundan beni daha da cezbetti. Garip aslında hani şöyle bir bloğa baksanız ne menem bir şey olduğumu anlarsınız ama durum bu. Bu antik kurgular ve kaydedilmemiş tarih ağzımın suyunu akıtıyor. Adeta bir orgazm ötesi an oluyor o didikleme benim için.







İkinci güzel haber ise daha önceden çıtlattığım mevzu. Maxïmo Park'ın yeni albümü The National Health çıktı. Daha derinlemesine girmedim çünkü cesaret edemiyorum şu anda beni tek mutlu eden şeyi bu kadar çabuk harcamaya. Bilenler bilir hani yeni bir Harry Potter kitabı çıktığında hızla okursunuz ama aralarda gereksiz boşluklar bırakırsınız ya bu öyle bir şey. Bitecek diye korkarsınız ama o mektubun diğer yarısı nerede acaba kim aldı diye de merak edersiniz. İşte öyle bir şey diyerek ufak bir Erol Evgin göndermesi yapıyorum canım ziyaretçiler. 




Şimdi yemeğimi yeyip Galatasaray'a doğru yola çıkıyorum. Bana şans dileyin.

Bu kadar duygu zararlı yahu



Tschüs

Callieach Bheur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Takipçiler =)

Gelenler Gidenler