10 Haziran 2012 Pazar

Dım-Tıs


Sevgili Ziyaretçiler,

Ne vakittir böyle hitap etmiyordum size ama böyle hitap ettiğim zamanları hatırlayanınız var mı bilmiyorum zaten. Ben biraz kafası dağınık ve boşluk sarhoşu olmuşken çok sevdiğim ama az gördüğüm bir arkadaşımla bazı işlere girişelim dedik.  Teee ne vakit bir yazı yazmıştım burada bir bilmece grubu kuralım lütfen diye de kimse takmamıştı. Sonra birden bu sevgili arkadaş gelip beni destekledi ve şu sıralar böyle bir işe başlayacağız biz. Lakin asıl mevzu bu değil, benim anlatmak istediğim şey başka. Bu arkadaş yeni yeni bir blog açtı. Sağ taraftaki tavsiyeler kısmında görebilirsiniz hatta. Çok uzun zaman önce hatta ilk tanıştığımız gün ( daha ilk tanıştığımız gün) aramızda bu muhabbet geçmişti hiç unutmam. Müzik eleştirilerinin olduğu bir blog aç diye. Özellikle bir diğer arkadaşımız bu konuda onu desteklemişti.  Şimdi bu iki yıllık muhabbet nihayete erdi gibi.  “HenüzBir Şey Söylemek İçin Çok Erken” yepisyeni bir blog ve Neptünlü Dondurma tarafından yürütülüyor. Hepinize özellikle didiklemenizi öneriyorum zira güzel şeylere gebe orası. Evet, diyeceklerim bu kadar ama lütfen göz ardı etmeyin; şimdi sadece beklemek gerekiyor.




Auf Wiedersehen
Callieach Bheur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Takipçiler =)

Gelenler Gidenler