12 Haziran 2012 Salı

Tırıs Tırıs




Çok değer verdiğim ve harika muhabbeti olan bir hocam bana beni yenecek şeyin sadece korkularım olduğunu söylemişti. Birçok şekilde aslında korkak bir insan olduğumu açık açık söyleyebilirim. Bunu kibirimden yana gelen bir laf olarak algılamamanız benim içinde anlatmak istediğim şey içinde hayırlı olur bence. Korkaklığım bir şekilde tahammülsüzlükle alakalı kendini gösteriyor. Emin olamadığım şeyler hakkında o kadar çabuk pes ediyorum ki halim beni yoruyor.



Deneyimlediklerimden geç ders alıyorum.
Sanırım mesele şahsımın dikkatini dağıtmakta yatıyor. Açıkçası yoruyor bu. Uzun bir yoluculuğu size teşhir ediyorum şu anda, ne kadar etik bilinmez; önemli mi o da ayrı. 



İşler benim kendimle oynadığım bir oyun oldu. Nefsim ise bunu sürekli kazanan taraf olmaya devam ediyor. Mağlup bir mantık en çok acı veren şey olabiliyor. Mağlubiyetin kattığı bir güç varsa o da zaferin kattığına yeniliyor gibi ama iradem bir şekilde orada bir yerde. Komiğim aslında.





İyi geceler,
Bu gece İstanbul çok sıcak
Öptüm


Callieach Bheur





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Takipçiler =)

Gelenler Gidenler