15 Şubat 2010 Pazartesi

Tüm Elementlerin Ustasının Hikayesi

Hikâyeler var ve daima var olacaklar; bunu bilmek insanı umutlandırıyor.



İyi günler Çatı’nın Ziyaretçileri,
Bir Pazartesi gününden size yazıyorum, hava biraz bozuk ve odam feci dağınık ilk bakışta bunlar göze çarpıyor. Bahar yaklaşıyor, kar kokusu artık unutulmaya başlanacak, tabii Martı sürpriz yapmazsa eğer.

Size Mr. Pumpkin’den ilham alarak 2009 raporları hazırlayacağımı söylemiştim, biraz geç kalacaklar =) anlamını kaybetmiş olacak belki ama olsun.

Şimdi konuyu değiştirelim bakalım,

Şu sözleri hatırlar mısınız?



Water. Earth. Fire. Air.
Long ago, the four nations lived together in harmony. Then everything changed when the Fire Nation attacked.
Only the Avatar, master of all four elements, could stop them. But when the world needed him most, he vanished.
A hundred years passed and my brother and I discovered the new Avatar, an Airbender named Aang, and although his Airbending skills are great, he still has a lot to learn before he's ready to save anyone.

But I believe Aang can save the world.

Hakiki Avatar elbette… Yeni fragmanını izledim ve pek hoşuma gitti. Gerçi, sonunda hayal kırıklığına uğradığım pek çok yapımın fragmanını beğeniyorum ama belki bu sefer sonuç farklı olur. Aang’in dövüş sahneleri, havabükme gösterileri güzeldi ve Soka ile Katara’yı da sevdim; sadece Zuko kafamdaki Zuko’ya uymuyor o kadar. Pandispanya ne düşünüyor film hakkında bilmiyorum, hiç konuşamadık kendisiyle fikirlerini merak ediyorum açıkçası.

Pandispanya’nın fikirlerini merak etmemin sebebi ikimizin uzun dershane dönemi boyunca, özellikle mezun yılımızda mevzu hakkında çok konuşmuştuk. Öyle ki insanlar sinir oluyorlardı bize, özellikle Caledonia ve Lilium Martagon ciddi tehditler savurmuşlardı. Ben yine de bu hikâyeye bayılıyorum her daim, iyi gelmiştir bana. Dokusu ve müzikleriyle 3 kitap(sezon) boyunca hiç sıkılmadan tekrar tekrar izleyebilirim.

Neyse fazla bir şey yaptığım yoktu, ben de Çatı’ya geleyim dedim. Artık gitmeme gerek okuma var=) Kış Cadısı şimdilik gidiyor…

Kendinize iyi bakın,
Görüşmek üzere,
Sevgiler,

Callieach Bheur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Takipçiler =)

Gelenler Gidenler