17 Şubat 2010 Çarşamba

Her Salı Aynı Saatte Lab-G de,

Selamlar Sevgili Ziyaretçiler,



Dersler her ne kadar benim için rötarlı olsa da başladı, başladı başlamasına ama bir türlü ilerleyemiyor yahu. Zaten gözetimdeyim az ders alıyorum, bir de en çok istediğim dersler de aksilikler çıkıyor sürekli. Dün Genel Kimya dersini veren hocanın hasta olduğunu öğrendik, ondan sonra da laboratuar dersi için boş birkaç saat geçirdik. Yeni laboratuarımız yeraltında bir yerlerde, Lab-G hepimize hayırlı olsun ama sanki fazla temiz bir yer; ilk biz kirleteceğiz sanki. Dün bize kısaca tanıtım yaptılar ve ardından bizi gönderdiler, " Haftaya kadar iyi çalışın, gelin" diye. Şimdi bir bakalım, dört yeni asistan var elimizde; üçünü daha önceden görmüştüm, bu üçüyle sohbetim de olmuştu, birini hiç tanımıyorum, biri ilk kayıt zamanı bana yardım etmişti, son olarak biri geçen dönem dersime girmişti. Durum böyle, bakalım neler olacak bu lab döneminde; umarım kimsenin bir yerleri yanmaz :S

Bir de baktık geçen dönem aynı grupta olduğumuz arkadaşlarla ayrı düşmüşüz, yayk, ben hiçbir çözümü yok sanıyordum ama Delia hırsla bizim gruba geçmeye çabaladı. Birlikte birkaç kapı çaldık, biraz sempati ve nezaketle de sonuç: Voila, yaptık. En azından tanıdık suratlar olacak karşımda, yeappa yeappa rrr...

Hadi ama başlasın artık, hızlansın işle, yalnız aman n’olur çığlar düşsün demiyorum; biraz yüzsüzce oldu bu ama hadi bakalım. Tehlikeli Oyunlar oynamak istiyorum ama zarar görmek istemiyorum, gibi =) Gözümüzü kokutmaya çalıştılar ama inadına vereceğiz, hadi bakalım…

Yağmur geri döndü bu arada, Şubat yağmurları dikkat etmek gerek doluya döndürüveriyor. her daim yanımda şemsiye taşır oldum, sapık gibi, sıkıldım ama artık hasta olmaktan n'apayım, riske gerek yok.

Benim biraz karnım acıktı, gideyim şimdilik
Kendinize iyi bakın,
Kış Cadısı sizi selamlar,
Görüşmek üzere,
Sevgiler



Callieach Bheur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Takipçiler =)

Gelenler Gidenler