23 Şubat 2010 Salı

Gong!!!

Merhaba Ziyaretçiler,
Çok yorgunum, uzun bir gün oldu. Saat erken ama deli gibi uyumak istiyorum. 3 dersim vardı halbuki ama sabah erken kalmak benim harcım değil, tamam iyi güzel sayısal okuyoruz ama benim 8.30 da matematik dersine gitmem için, 6.30 da kalmam lazım. Birçok kişi de böyle, ne hayır bekliyorsunuz bizden ey sivrizekalılar? Bir de lab vardı en son, anlatmıştım ya şu yer altındaki laboratuarda. Zevkliydi ama bitmek bilmedi anam, abartmıyorum en son biz çıktık.

Anlayacağınız başladık sonunda, kendimi kaybediyorum bazen sevgili ziyaretçiler. Bazen nerede olduğumu ya da yolda yürürken nereye gittiğimi unutuyorum bir anlığına, korkutucu aslına bakarsanız. Bir de anlamsız bir korku her daim benimle, yapacağım işlere engel oluyor.

Bir zamanlar hikayeler yazabilirdim ama artık eskiden kurduklarımı bile unutmaya başladım. Bu olmamalı, böyle şeyler yaşamak istemiyorum. Ziyaretçiler, galiba büyüyorum lakin istediğim bu değil; yani bu şekilde değil. Unutmak istemiyorum, sanki bir zil çaldı ve yeni bir yaşam başladı. Değişmekten korkmak değil, minik hazinelerimi kaybetmekten korkmak bu. Ancak bunu durduracağım bir yolunu bulacağım...

Şimdilik elimden bir iş gelmiyor, boş bir lazımlık gibiyim. Uzuzn bir yolculuk yapmayı isterdim şimdi, tüm saçmalıkları bir süreliğine geride bırakarak ama bu ihtimaller dahilinde değil, değil mi? Hayır canım, maalesef değil...
Gitsem iyi olacak galiba...

Kendinize iyi bakın,
Sevgiler,

Callieach Bheur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Takipçiler =)

Gelenler Gidenler