23 Şubat 2010 Salı

Ay yeter yahu, yolacağım birinizi yakında...

Sigaradan nefret ediyorum. Evet belki sizin en doğal hakkınız olabilir kendinizi zehirlemek ama canım benim ben de zehirleniyorum her şekilde biliyor musun sen bunu? Açık havada bile beni gebertircesine öksürtüyor. Lütfen bari biraz anlayışlı olun da ben bu kadar hassas iken içmeyin şunu dibimde.

Bir de bugün bir daha fark ettim, eğitimlisi eğitimsizi hiç fark etmiyor yaklaşık %80 lik bir kısım, sigara izmaritini yere atıyor. "Ama belediyeler çöp koymuyorlar" diye ağzını büzenler var biliyorum. Hadi be ordan, haspam, daha bugün çöp kutusun çevresindeki bir metre yarıçaplı alanda yüze yakın izmarit vardı FEB'in önünde. Yalancılar, hayır bunu yapanlar arasında çok sevdiğim insanlar da var ama ben artık katlanamıyorum, patlayacağım yakında, o olacak yani. Hayır bir de, üniversite okuyan bilgili insan havasında dolanmıyorlar mı, şaşkolozlar sizi! Daha çöpünü atamıyorsun tatlım, n'abeeer?

Hak yememek lazım; Albus, Bran vs. bu konuda daha hassas olarak gördüğüm insanlar, en azından solunum sıkıntımı biliyorlar ve anlayışlı davranıyorlar; eksik olmasınlar(senden bahsettim işte Bran). Bu yazdıklarım işe yara mı bilmem ama ben daha evde babama anlatamıyorum durumumu-ki neler çektiğimi en iyi bilen insanlardandır kendisi- diğerlerine nasıl anlatacağım bilemem.

Ama ben yine de çok ciddiyim bu konuda, çok pis bir intikam çarpabilir size bilesiniz, zaten dengisizim şu sıra nevrim döneyazıyor.

İntikam kötü şey evet, o zaman siz de beni zehirlemeyin yolarım valla...
Hadi iyi geceler

Callieach Bheur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Takipçiler =)

Gelenler Gidenler