24 Ocak 2012 Salı

Nasıldır?


 Tatilin güzel yanı var mıdır?

Yazılara saçma sorularla başlamak güzel oluyor . Bazen bir amacımın olmaması hoşuma gidiyor, böylece aslında körlüğüme duyduğum tahammülsüzlüğün verdiği telaşı durudrabilir gibi oluyorum. Buna her zaman fırsat olamıyor, olamamlı belki de ya da buna karar vermek zorunda olmamamlıyım şu anda.

Şimdiye kadar yaptığım şeyler var;
Tüm sınav programları yoğundur, her bölüm ağırdır elbette ama ben bu dönem sıkışık bir sınav haftası atlattım ve bu durum bazı mükemmel vizelerimin gölgelenmesine sebep oldu. Kahrediyor beni, reddedemem. Böyle konuşurken aklıma bir arkadaşımın lafı geliyor, beni uzun yıllar sonra gören bir arkadaşımın, "Sen daha önceden hiç derslerden bahsetmezdin, n'oldu sana böyle?" dediğini hatırlıyorum. İnsan sevdiği bir bölümde olunca böyle oluyormuş. Geveze olunca da iyice böyle oluyormuş.

Neler yapıyordum, bir türlü söze giremedim, girdim de...

SKYRIM oynuyorum tabisiiii (?!?!?!)

Oscar Boy takibindeyim inkar edemem =)

Hayatımda daha çok Regina Spektor var, inkar edemem, etmem de.

Leyla Erbil burada , Tomris Uyar burada,,,

Hochdeutsch için daha çok vaktim var.
Bir çözeltinin içindeki çözücünün buhar basıncını kısa bir süre için de olsa düşünmek zorunda değilim. (Kısa bir süre!)
River Song daima burada,,,




Yazacak öyküler var elbette, anlatacak, konuşulacak daha da fazlası belki çok daha azı, ama hep var bir şeyler öykülere dair, mantık hatası da olsa cümlemde olmasa da biraz bildiğim bir şeyler var :)

Organik Kimya'ya daha çok vakit var, sadece zevkine üstünü kazımak cimciklemek için etini, cımcırmak için inciğini boncuğunu.

Aynı oranda İstanbul, farklı yerlerinde...

....İyi geceler olsun herkese, tatlı rüyalar uyuyanlara, bulanık hayaller uyanıklara,,,

Beni özleyin anacım, bol bol yazın.
Callieach Bheur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Takipçiler =)

Gelenler Gidenler