9 Ocak 2012 Pazartesi

Düşünemedi

Böyle izleyicilerinizden biri eksilince bakınıyorsunuz, acaba kimdi, niye gitti diye? Bulamıyorsunuz, unutuyorum isimleri, kimin gittiğini ve geriliveriyorsunuz o merak alacasından sebeple. Salakça bir endişe içinde kaldım ben de, öğrenememe endişesi ki kibir kaynaklı, ben de çokça var maalesef.
Çarşamba Organik Kimya Labarotuvarı Finali var yahu, buna gerileceğim ben şimdi. Hem de ertesi günü Fiziksel Kimya Finali var. Eneee yine saçmalamaya başladım ben,
Ohoyt!

Giden kim isen merak ettim gidiş sebebi, saf kimyager kalbim merak içinde...

Peki susuyorum!

Saçlarımı Tom Baker'dan özenmiş olabilirim...

1 yorum:

  1. mesela benim de yarin analitik kimya laboratuvar finalim var ve halen bu saatte ayaktayim, senden önce müsadenle ben gerileyim sonra birlikte geriliriz.. :)
    derken sacmaliyorum evet :)

    YanıtlaSil


Takipçiler =)

Gelenler Gidenler