29 Ocak 2012 Pazar

Bu Kitap...

İnsan hayatını kendi şekillendirir diyorlardı eskiden ve bir çocuk veya başka bir şey olarak en azından bana bir anlam ifade edesi gelmiyordu bu sözlerin. İşin güzel yanı hayatı sadece kendi istediğiniz gibi şekillendiremiyorsunuz. Yani "sadece" o şekilde olmuyor ve bu durumu daha heyecanlı hale getiriyor. Legolarla oynamak gibi ve bazen hayat ıspanak yerken ağzınızdaki sert şeyin salyangoz olarak çıkmasına benziyor [ :( ] ama içinden geçmek veya kalmak size bağlı.

Yani aslında 3 yıl önceki o gece asla unutamayacağınız o konuşma yaşanmış olabilir ama siz onu nasıl bitirdiniz işler ona bakıyor. Siz geleceği nasıl planladınız? Çünkü hayatınızın öçok büyük bir kısmı, başlangıcının, başkaları tarafından tanımlandı veya planlandı ve en azından belli bir kısmı böyle olmalıydı. Ben ne planlıyorum? Etkileyebileceğiniz insanlar var ve olacak, aslında inkar edemezsiniz onlar için planlar yapıyosunuz ve yine aslında "Ne kadar da şirin" değil mi? Öyle,,, gerçekten öyle... Yani hayatını formüle dökmek istemiyorum yapamam da sadece yaptığımı zannederim ve bu beni aptal biri yapar. Cidden bunu yapan bir arkadaşım var ve ne kadar itici bir insan olduğunu size anlatamam. Böyle davranınca...

Dediğim o ki planlar yapın, kararlar alın ve bırakın hayat ve planlanlar yaptıklarınız onları değiştirsin. Değişenler sizin olacak zaten ve açıkçası çok hoş bir his, en azından bence.

Mesela Üniversite ders notlarınızı ve kitaplarınızı saklayın. Arkalarına veya önlerine "Bu kitap tamamiyle ......... aittir yazın" ve dersle alakalı veya değil üzerlerini karalayın not alın. Elbet bir vakit gelecek ve sizin karar verdiğiniz veya vermediğiniz birinin olacaklar. 


 Melez Prens olamasak dahi...
Hayatla eğlenmek güzel oluyor. Bazıları için kulağa salakça gelse de,
Beni özleyin anacım 



Callieach Bheur






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Takipçiler =)

Gelenler Gidenler