11 Eylül 2009 Cuma

Yağmurdan Korkanlar Ve Bekleyenler

Sevgili Ziyaretçiler,



Bugün anlattığım gibi tüm gün dışarıdaydım, dolayısıyla yazmaya pek fırsatım olmadı lakin güzel bir gündü ya da daha doğrusu kötü bir gün değildi =)


Ayazağa Kampüsü’nde her yer Rektörlükten gelen bir emirle saat 15.30’da tatil edildi bende öğrenci belgesi alamadım bu durumda. Anlatacak çok şey var fakat şimdi anemin bir arkadaşının evine gideceğiz. Garip aslında kendi sosyal hayatım tıkalı olduğu için, şimdilik anneminki ile idare ediyorum.


Yağmur hala yağmıyor, üf sıkıldım yağsın artık.






Bugünün büyüsünün adı “Evlat Baç’ı” olsun diyorum.






Dönünce vaktim olursa detaylı bir yazı yazarım ama sanmıyorum çünkü yarın ders seçimi için sabah yedi de evden çıkmam gerekiyor; Okula gitmem iki saat sürüyor.






İyi akşamlar Çatı’nın Ziyaretçileri


Mutlu olun…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Takipçiler =)

Gelenler Gidenler