20 Eylül 2009 Pazar

...Kapıdan Bir Uğrayıp Gideyim Dedim, Valla...

Selamlar Ziyaretçiler,

Nasılsınız?

Umarım herkes, olabiliceği en iyi durumdadır zira ben çok bulanık, sıkıntılı bir hafta geçirdim. Morfin yemiş gibiyim. Böyle de, burada sürekli kasvetli kasvetli dolanmayı istemiyorum aslında, sevmediğimden değil sıkıcı oluyor farkındayım. Lakin gerçekten, çevremdeki herkesin etrafında bir karanlık dolanıyor. nevrim döndü, ne zamandır internete giremiyorum, kontörümde bitmiş:S:S
AAAAAY
 Çığlık atasım geldi, kimseye ulaşamıyorum.

Ciddi ciddi, durumlar üzücü.

Ama Bayram geldi, çattı. Koskoca Şehr-i Ramazan da bitti. Aslında neden koskoca diyoruz anlamıyorum, normal bir aydan uzun sayılmaz hatta kısa. 
Geçen pazartesi Habertot'ta iftardayken annemin arkadaşı Riga  şöyle dedi:
"Eh, hadi kızlar koskoca bir ayı da bitirdik."
Hmmmm....
Aslında sıksık söylenen bir laf ancak Ramazan'ı çok önemsiyormuşuz gerçekten de. Önemsememiz kötü demiyorum, isteyen önemsesin isteyen önemsemesin de, gerçekten ilgimi çekmedi diyemem. Bu ay bitirme işini yılda 12 defa yapıyoruz ama demek ki diğer ayları Ramazan kadar önemsemiyoruz.
Hoş,
Öyle bugün aklıma bir büyü gelmiyor pek,
Sanırım en uygunu "Galatıhis" olacak.
Bu arada da Güz Ekinoks'unu da kaçırmayın, Herfest de kutlu olsun.
Hepinize iyi bayramlar
Ben kuvvetli muhtemel uzunca bir süre burada olmayacağım, Bayram da bol yağmur var Çatı'mız ıslanacak ne güzel. Kendinize dikkat edin, İstanbul'a iyi bakın...
Okular da açılıyor valla ama onu da artık sonra konuşuruz, zaten konuşacak çok şey var, çooooook...


Mutluluklar,
Callieach Bheur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Takipçiler =)

Gelenler Gidenler