10 Eylül 2009 Perşembe

Başlangıçlar,
Evet, şu anda henüz yazacak bir şey mevcut değil, yani her şey yazılabilir yahut hiçbir şey de yazılmayabilir lakin yine de bir şeyler yazmaya en azından çalışmanın önemli olduğunu düşünüyorum zira bu durumda korkarım hiç başlayamayacağım.
Birkaç gündür hastayım, bu sebepten Ramazan'ın tadını çıkartamamanın üzüntüsü de hâkimdi üzerimde. İstanbul'dayım, elbette bu iyileşmemi hızlandırdı, nasıl da özlemişim burayı hiç gocunmak gelmiyor içimden tatilin bitmesine; kalabalık fakat burayı seviyorum; evet efendim bu lanetli Peri Masalı şehrini seviyorum. Neyse şu an için pek mühim değil bu durum sanırım.
Yağmur sabahtan beri ara ara dursa da istikrarını bozmadan yağmaya devam etti. Aslında minik bir itirafta bulunmak istiyorum, tüm yarattığı felakete rağmen sürekli yağmur yağması beni bir hayli mutlu ediyor. Şımarıklık sayılabilir belki, insanlar canlarını ve mallarını kaybettiler lakin hissettiğimi inkâr edemem; ne diyebilirim ki?
Elbette onca felakete üzülüyorum, en yakın arkadaşlarımdan birinin yazlığı Selimpaşa'da ve en son konuştuğumda durumları feciydi. Umarım bir an önce oradaki insanlara yardım etmenin bir yolunu bulurlar hatta bir zahmet bulsunlar; lütfen!
Böyle yani, bunları yazarken sahura yaklaşıyorum, elimde de sıcak ve baharatlı bir fincan kuşburnu çayı var, arkamdaki açık penceredense ıslak bir rüzgâr sırtıma vururken, müzik listemde Dead Can Dance ve Cats ağırlıklı şarkılar dönüp duruyor.
Ben Callieach Bheur, 9 Eylül 2009 Çarşamba’yı 10 Eylül 2009 Perşembe’yi bağlayan bu gece ilk defa buradan size yazıyorum. Bundan sonra yazdığım her gün için bir büyü(!)J ve şarkı hediye edeceğim size. Büyü dediysem de elbette öyle size ekrandan yıldırımlar yollayamam lakin birlikte, eğer istersek, o güne sihirli bir isim verebiliriz. Bu konuda yardımlarınız sevinç dolu kahkahalarla kabul edilecektir.
Cadı Karının Çatısı ıslak ilk gecesinde, şehirde yağmur var…
Cadı Karı mutluluklar diler, yağmurun tadını çıkartmaya bakın

İlk günün büyüsü Akşamserinliği olsun,

İyi Geceler…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Takipçiler =)

Gelenler Gidenler