29 Temmuz 2012 Pazar

Kıtalar-Arası Kaynanalar



Az önce oturdum şu üsteki dört kareyi bir araya getirdim. Downton Abbey'nin Ocak ayına kadar gelmeyecek oluşu üzücü de olsa artık İngiliz dizilerinin bu kaprisli yapısına alıştım sanırım. Güzelliği de bundan kaynaklanıyor sanırım, hayatta da en tatlı insanlar güzelliğini kaprisli kaprisli paylaşanlardır benim için, öyle insan bulması da zor zaten çoğunlukla lokma tatlısı gibi direk iç bayan muhteremler ile dolu bir çevrem var (Ben neyim diye düşünmesem daha iyi şimdilik).

Yeni sezonda Maggie Smith'in dünürü olarak Shirley Maclaine'i de dizinin kadrosunda göreceğiz. Mrs.Crawley ile Lady Grantham didişmelerinin yanına bir de bu Amerikalı-İngiliz kaynana savaşları pek hoş gideceğinden yeni sezondan umutlu olabiliriz apaçık.

Hadi bakalım,


Heyecanla Bekliyoruz


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Takipçiler =)

Gelenler Gidenler