31 Temmuz 2012 Salı

Kapanırken,






Yaz okulunun sıkıntıları bir süredir üzerimdeyken, dün yeni birkaç şeyle ilgilenmenin verdiği rahatlığın tadına vardım. Uzun zaman sonra Deathly Hallows'dan parçalar okudum, Canterville Hortlağı'nı okumaya başladım ve odama yeni şeyler ekledim. Hedeflerimin hayatımdaki gerçek hedefler olup olmadığına karar vermem gerektiğini düşündüm, ardından da bunları düşünmememin bunları var ettiğini bir kere daha hatırladım.

Annem dağınık ve özgü bir iftar sofrası hazırlamıştı. 'Kafana göre takıl,' kıvamındaydı, kısaca tam benim günümü anlatan bir sofra.

Herkes bir şeylerden bıkmış,

Temmuzu da hayal kırıklığına uğrattım canım Ziyaretçiler, kendinize iyi bakın.
Auf Wiedersehen


Callieach Bheur





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Takipçiler =)

Gelenler Gidenler