11 Nisan 2010 Pazar

Tatataata-tata daaa

Sevgiler Ziyaretçiler,




Oyunlar çıktı ve izlendi. Bu hafta ki hedefim TİMİS Oyuncuları’nın yeni oyununu (Gogol’ün Defteri) izlemek belki Bilgi Sahnesi’nin oyununa (Dediler) da giderim ama daha karar vermedim. Onlar da tutmuşlar prömiyerlerini İTÜ Sahnesi’nin prömiyeri ile aynı güne koymuşlar. Bu hafta da TİMİS’in prömiyerine denk geliyor gösterimleri, bilemedim ne yapayım.



Dün gece Geçmiş Zamanın Rivayeti’ni izlemeye Caledonia ve Pitheciella geldi, uzun zaman olmuştu görüşmeyeli. Caledonia yanında bölümden iki arkadaşını da getirmiş, pek sevdim onları=)

Oyundan sonra Eminönü’ne gittik, balık ekmek yemeğe. Pettybelle’e de yılbaşından beridir sözüm var, fal bakacağım ona ama orada bakamazdım. Neyse sonra Thales adında bir rock bara gittik, dolayısıyla orada fal bakamazdım. Feci gürültülüydü, Petty’ye ayıp oldu bayağı lakin önümüzdeki Salı bakacağım kafaya koydum artık=)



Gelecek gösterim 13 Nisan 2010 Salı 18.00 da, İTÜ Maslak Kampüsü KSB Oditoryum. Geçmiş Zamanın Rivayeti’ne gelin lütfen, daha çok insana sunulması oyun içinde etkili oluyor, fuayede fikir sunmanız da öyle. Taksim metrosuyla kampüse ulaşabilirsiniz, İTÜ Ayazağa durağında inmeniz yeterli. Lütfen geliniz…



Müsaadenizle Sevgilerimi sunarım,

Callieach Bheur,

[Mr. Pumpkin halen oyuna gelmedin görmedim sanma=( ]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Takipçiler =)

Gelenler Gidenler