12 Nisan 2010 Pazartesi

Sapkın Günahkarlar

Şöyle bir yazdıklarıma baktım, başka yazılanlara da gözüm kaydı arada; Abra'nın resimlerini inceledim, blogger atışmalarına denk geldim, öyle bakınıp durdum. Sonra bir baktım amma sıkıcı şeyler yazar oldum ya da bu gerçekle yeni yüzleşiyorum.

Gözlerim şiş, şebelek şebelek dolaşıyorum etrafta, halimi görseniz gülersiniz. Başım ağrırı oldu sürekli, dinlediğim müziklerden de pek tat alamıyorum.

Bir süredir İTÜ de kimi gönüllü öğrenciler, homofobiye karşı spreyleme eylemleri gerçekleştiriyorlard. Yerlerde ve duvarlarda elele tutuşan erkek veya kadın silüetleri altında "Ayşe Fatmayı Seviyor" "Ahmet Mehmeti Seviyor" veyahut "İTÜ asırlardır Homofobik" ve "Homofobiye Hayır De!" gibi yazılar görülebiliyordu. Bizim okul için gerekli bir eylemde feci hoşuma gitti. Sonra buna karşı belirsiz kimleri "Ahlaksızlığa Hayır" diye yazılar yazdı, okul hepsini sildi. Bu eylem bir şekilde devam etti laki bir öğlen yemekhanede  kendine İTÜ'lü Müslüman Öğrenciler diyen bir grup bir bildiri dağıttı. Ooohhh, evlere şenlik fevkalade rezil bir bildiri. Kavgalar çıktı, ilginç bir şekilde yemekhane sakinleri bildirileri yırttı. Sonra "Müslüman" öğrenciler tepki gösteren nkadın öğrenciye şöyle bir tepki verdi(yumruklamaya kalkıp, polis müdahale edince) "Kadına bu kadar söz hakkı verirseniz olacağı budur".

Bakın aynı homofobiye karşı olduğum gibi, islamafobiye de karşıyım zira Kolektif de bildirisinde durumu AKP'ye bağlıyarak kendi islamafobilerini körüklüyorlardı. AKP delisi değilim de tatlım bir şey soracağım, bu parti 8 yıldır hükümette ama bu ülke 70 yıl önce de homofobikti pekala. N'olacak şimdi?

Neyse bu evlere şenlik rezil bildiride eşcinselleri, transeksüelleri, biseksüelleri, travestileri ve homofobik olmayanları "Sapkın Günahkarlar" olarak tanımlıyor ve bu kişilerin yok edilmeleri gerektiğinin altını çiziyor. "Bu yolda herşeyi yapmaya hazırız" gibisinden söylemleri vardı. Bir de bunları pagan dininin özendirmesi sayıyorlardı, hay aksi tüm derdimiz de buydu.
Bu tanımı referans alırsak,
Ben Callieach Bheur bir Sapkın Günahkar'ım =)
Görüşmek dileğiyle
Sevgiler

6 yorum:

  1. bende sapkın bir günahkarım selam haha:D

    YanıtlaSil
  2. "...eşcinselleri, transeksüelleri, biseksüelleri, travestileri ve homofobik olmayanları 'sapkın günahkarlar' olarak tanımlıyor ve bu kişilerin yok edilmeleri gerektiğinin altını çiziyor..."

    E o zaman yaşasın sapkın günahkarlık! ^^

    YanıtlaSil
  3. Benim bu Kolektif-TKP 'kendini tatmin' grupçuklarının hiçbir dediğine inanasım gelmez.. yalan söyleme ihtimalleri çok ama çok yüksektir.. yaşadık gördük.. kendileri faşist olurlar.. Katıksız İslam düşmanıdırlar. Özgürlük mözgürlük söylemlerinin topu masaldır bunların kimseye tahammülleri yoktur.. bir de (kalabalık olursa)kampüs kabadayısıdırlar ve tartışma,diyalog değil ama linç kültürü bu gruplarda hayli gelişkindir.. Korkak ama saldırgan kedi gibidirler.. en azından benim gördüklerim öyleydi; diğerlerinin de farklı olduğunu sanmıyorum..

    YanıtlaSil
  4. Zaten, eylem Kolektif'in değil duyduğum kadarıyla birkaç öğrencinin bireysel olarak kendi insiyatifleri doğrultusunda yaptıkları bir eylemdi. Onların yaptığını desteklemediğimi açıkça belirttim, iki tarafta birbirinin aynıydı apaçık bu. Yine de en az kolektifin tavrı kadar diğer tarafın muamelesi de korkunçtu.

    Bir de aklıma gelmişken alakasız bayağı ama kediler korkak değildir:D

    YanıtlaSil


Takipçiler =)

Gelenler Gidenler