10 Mayıs 2010 Pazartesi

Yollar

Sevgiler Ziyaretçiler,




Turneler, vizeler, ödevler derken size yazmaya pek vaktim kalmaz oldu. Evet, kabul ediyorum pek sıkıntılar içindeyim aynı zamanda, tenim yanıyor ve bunalımda gibiyim; tek taraflı bir hissiyatın doğurduğu sıradanlaşmış bir sonuç bu kabul etmek gerek. Lakin apaçık bir durum daha var ki bunları bilmek canımın yanmasına engel olamıyor. Patronusumdan bahsetmişliğim vardı ya size, şimdi Severus ‘un durumuna düştüm. Tam olarak aynı değil lakin; durumların farklılıkları nicedir ancak acısı pek ayrı değil.


Neyse burası zehir akıtma yeri değil, değil mi?


Size turnelerden bahsedeceğim demiştim hatırlıyorum. Şimdiye kadar 3 farklı şenliğe katılma şansım oldu; ODTÜ Tiyatro Şenliği, İstanbul Üniversitesi Tiyatro Şenliği’10 ve Uludağ Üniversitesi Oyuncuları Tiyatro Şenliği. Geçen haftasonu Bursa’daydık. Pazar’ı Pazartesi’ye bağlayan gece saat 03.10 civarında İstanbul’a vardık.


İzlediğim Oyunlar;






          A-ODTÜ Tiyatro Şenliği


1- ODTÜ Oyuncuları’ndan Kafkas Tebeşir Dairesi- 22 Nisan 2010/ Perşembe 20.00 (Bertolt Brecht)
2- Oyunbaz’dan Peer Gynt- 23 Nisan 2010/ Cuma 19.30 (Henrik Ibsen)
3- ODTÜ Oyuncuları’ndan Açık Denizde- 24 Nisan 2010/ Cumartesi 14.00 (Slawomir Mrozek)
4- ODTÜ Oyuncuları’ndan Halkın Ekmeği – 24 Nisan 2010/ Cumartesi 19.30 (Bertolt Brecht) {Yarısında çıktım}
5- İstanbul Tıp Fakültesi Tiyatro Topluluğu’ndan Fil Adam- 25 Nisan 2010/ Pazar 20.30






         B- İstanbul Üniversitesi Tiyatro Şenliği’10






1- Seyyar Sahne’den Konuşmadan Geçen Bir Tren Yolculuğu- 4 Mayıs 2010/ Salı 18.00 (Leyla Erbil)






        C- Uludağ Üniversitesi Oyuncuları Tiyatro Şenliği






1- Ege Üniversitesi Tiyatro Topluluğu’ndan Ayak Bacak Fabrikası – 7 Mayıs 2010/ Cuma 20.00 (Sermet Çağan)
2- Galatasaray Üniversitesi Tiyatro Topluluğu’ndan Gerçek Müfettiş Hound – 8 Mayıs 2010/ Cumartesi 14.00 (Tom Stoppard) {Yarısında çıkamadım: S:S}
3- Özdüşüm Oyuncuları’ndan Cimri – 8 Mayıs 2010/Cumartesi 18.00 (Moliere)
4- Özdüşüm Oyuncuları’ndan Karol- 8 Mayıs 2010/ Cumartesi 21.00(Slawomir Mrozek)
5- Uludağ Üniversitesi Oyuncuları’ndan Önder- 9 Mayıs 2010/ Pazar 12.30 (Eugéne İonesco)
6- Uludağ Üniversitesi Oyuncuları’ndan Ayak Parmakları- 9 Mayıs 2010/ Pazar (Güngör Dilmen)
7- Uludağ Üniversitesi Oyuncuları’ndan Ne, Nerede? – 9 Mayıs 2010/ Pazar (Samuel Barclay Beckett)
8- Tiyatro Oyun Kutusu’ndan Misery Öldü -9 Mayıs 2010/Pazar 17.00 (Stephen King)






Hepsi hakkında yorumlar yazacağım size, hatta daha fazlası bile olabilir=)
Şimdilik bu kadar yazmak yeterli sanırım, ben şimdilik Pek Sevgili Ofra’nın sesine dönüyorum.


Kendinize iyi bakın Ziyaretçiler,


Temasta kalın, mümkünse=)
Sevgilerimle,

Callieach Bheur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Takipçiler =)

Gelenler Gidenler